Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Urząd Miejski w Gorlicach w pigułce. Kontakty, numery telefonów, e-maile. Co możesz załatwić w urzędzie?

Agnieszka Nigbor-Chmura
Agnieszka Nigbor-Chmura
Urząd Miejski w Gorlicach w pigułce. Kontakty, telefony, e-maile
Urząd Miejski w Gorlicach w pigułce. Kontakty, telefony, e-maile UM Gorlice
Jeśli jesteś mieszkańcem Gorlic, w tutejszym ratuszu załatwisz wszystkie sprawy. W poniedziałki od godz. 7.30 do godz. 18, a od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.

Urząd Miejski w Gorlicach

Rynek 2, 38-300 Gorlice
tel.: 18 35 36 200
fax: 18 35 51 212
e-mail: [email protected]

Godziny otwarcia:
poniedziałek: 7.30-18
wtorek – piątek: 7.30-15.30

Kasa czynna:
poniedziałek: 8.30-17.30
wtorek – piątek: 8-14.30
w ostatni dzień miesiąca: 8-14

Numery rachunków bankowych:

- rachunek dochodów z tytułu podatków lokalnych tj. podatek od nieruchomości, podatek rolny, od środków transportowych, opłata skarbowa, zezwolenie na sprzedaż alkoholu, licencja na przewóz osób taksówką, czynsze z najmu i dzierżawy, wieczyste użytkowanie, opłata za wpis do ewidencji gospodarczej, opłata za zajęcia pasa drogowego, opłata od posiadania psów, opłaty za akty urodzenia i inne wydawane przez USC:
29 2030 0045 1110 0000 0160 5030
- wpłata wadium na przetargi:
59 2030 0045 1110 0000 0160 8370
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
35 1600 1462 1016 7859 0000 0026
- opłata za udostępnienie danych osobowych:
85 2030 0045 1110 0000 0160 8290
- wpłata kaucji gwarancyjnych oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
38 2030 0045 1110 0000 0160 8360
NIP: 738-212-55-07
REGON: 491893204

WYDZIAŁ INWESTYCJI I ROZWOJU

Wydział Inwestycji i Rozwoju składa się z dwóch działów: Działu Inwestycji i Utrzymania Dróg oraz Działu Gospodarki Przestrzennej i Architektury.
Katarzyna Kozłowska-Grzelak - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
pokój nr 110A
tel. 18 35 51 249

DZIAŁ INWESTYCJI I UTRZYMANIA DRÓG

Barbara Szpyrka-Smolińska - koordynator Działu
e-mail: [email protected]
pokój nr 114A
tel. 18 35 51 243

Krzysztof Skrzypiec
[email protected]
Marek Cieśla
[email protected]
Małgorzata Tumidajewicz
[email protected]
pokój nr 113A
tel. 18 35 51 251

Tomasz Sekułae-mail: [email protected]
Katarzyna Mituś-Smędowska
[email protected]
pokój nr 111A
tel. 18 35 51 250

Marta Puchajda
e-mail: [email protected]
Barbara Serafin
e-mail: [email protected]
pokój nr 112A
tel. 18 35 51 253

DZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I ARCHITEKTURY

Andrzej Fik - koordynator Działu
e-mail: [email protected]
tel. 18 35 51 260
Anna Fudala
e-mail: [email protected]
Andrzej Wołkowicz
e-mail: [email protected]
pokój nr 109A
tel. 18 35 51 259

Wydział Gospodarki Komunalnej i Mienia

Do zadań Wydziału należą sprawy z zakresu utrzymania urządzeń infrastruktury komunalnej, terenów zielonych, zachowania czystości, utrzymania parków i placów - w tym placów zabaw, estetyzacji Miasta, cmentarnictwa i grobownictwa wojennego, targowisk miejskich, ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarki odpadami, gospodarki wodno – ściekowej, ochrony zwierząt, komunikacji miejskiej, oświetlenia ulicznego, edukacji wynikającej z zakresu działań wydziału oraz energii odnawialnej. Wydział realizuje politykę mieszkaniową miasta, prowadzi zarządzanie zasobami komunalnymi, reprezentuje interesy właścicielskie miasta we wspólnotach mieszkaniowych.
e-mail Wydziału: [email protected]

Teresa Wrona - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
pokój nr 8B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 244

DZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ i MIENIA

Kinga Knapik - koordynator Działu
e-mail: [email protected]
Paweł Górski
e-mail: [email protected]
pokój nr 13B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 246

Marcin Sepioł
e-mail: [email protected]
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
pokój nr 11B
tel. 18 35 51 247

Wioletta Kosińska-Klimczak
e-mail: [email protected]
Dominika Kamyk
e-mail:[email protected]
Dagmara Mierzwińska
e-mail: [email protected]
pokój nr 12B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 261

Eko-doradca

Kamila Załęska
e-mail:[email protected]
pokój nr 7B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 233

DZIAŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ

Renata Labut
e-mail: [email protected]
pokój nr 9B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 245

Lucyna Guterch
e-mail: [email protected]
Agnieszka Zimowska-Tomasik
e-mail: [email protected]
pokój nr 10B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 215

Jakub Fik
e-mail: [email protected]
Mariusz Hajduk
e-mail: [email protected]
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
pokój nr 11B
tel. 18 35 51 287

Marek Przybyło
e-mail: [email protected]
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
pokój nr 11B
tel. 18 35 51 247

WYDZIAŁ OŚWIATY, KULTURY I SPRAW SPOŁECZNYCH

Do zakresu działania wydziału należy realizacja polityki edukacyjnej miasta, w tym prowadzenie spraw związanych z zadaniami miasta jako organu prowadzącego miejskie żłobki, przedszkola, szkoły i placówki oświatowe oraz współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi w obszarze edukacji. Ponadto wydział prowadzi zadania z zakresu turystyki, spraw społecznych oraz miejskiego programu przeciwdziałania alkoholizmowi i innym uzależnieniom. Wydział sprawuje nadzór nad działalnością Gorlickiego Centrum Kultury, Miejskiej Biblioteki Publicznej oraz Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorlicach.

Aleksander Augustyn - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
pokój nr 110B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 265

Bożena Róż
e-mail: [email protected]
pokój nr 111B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 266

Krystyna Jachyra-Szura
e-mail: [email protected]

Danuta Pawłowska
e-mail: [email protected]
pokój nr 108B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 268

Piotr Gajda
e-mail: [email protected]
pokój nr 112B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 282

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

Wydział realizuje zadania organizacyjno-administracyjne na rzecz burmistrza, Rady Miasta oraz świadczy usługi wspomagające zarządzanie urzędem.
Daniel Janeczek - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
wejście przez Sekretariat
tel. 18 35 51 216

DZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY

Magdalena Wąsik-Kwarcińska
Główny specjalista
e-mail: [email protected]
pokój nr 210A
tel. 18 35 51 285

Maria Dobek
e-mail: [email protected]
pokój nr 209A
tel. 18 35 51 227

Magdalena Ludwin
e-mail: [email protected]
pokój nr 201A
tel. 18 35 51 220

Ewa Smołkowicz
Iwona Kłapacz

e-mail: [email protected]
Sekretariat Burmistrza
tel. 18 35 51 211

Agnieszka Kalinowska
pokój nr 202A
tel. 18 35 51 224
e-mail: [email protected]

Łukasz Patrzyk
e-mail: [email protected]
Krzysztof Kamińskie-mail: [email protected]
pokój nr 215A
tel. 18 35 51 226

BIURO PODAWCZE

Alina Rosół
e-mail: [email protected]

ARCHIWUM:

Łukasz Wójcikiewicz
e-mail: [email protected]
pokój nr 1B
segment B, parter (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 281

Wiesław Grzesiak
e-mail: [email protected]
pokój nr 1A
tel. 18 35 51 221

Wojciech Gągola
Informacja
tel. 18 353 62 00, 18 35 51 210

Piotr Rządca
Halina Kordyl
Renata Urban

pokój nr 3A
tel. 18 35 51 269

BIURO RADY MIASTA

Maria Kaszczak
e-mail: [email protected]
pokój nr 202A
tel. 18 35 51 225

DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

e-mail Działu: [email protected]

Mirosław Łopata
e-mail: [email protected]
Marta Ziaja
e-mail: [email protected]
pokój nr 212A
tel. 18 35 51 252

SAMODZIELNE STANOWISKO ds. BHP

Sylwester Firszt
[email protected]
pokój nr 201A
tel. 18 35 51 220

URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH

Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich realizuje zadania zlecone z zakresu administracji rządowej: m. in. rejestrację aktów urodzeń, małżeństw, zgonów, wydawanie odpisów z aktów stanu cywilnego, przyjmowanie oświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizację uroczystości zawarcia związku małżeńskiego oraz przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński.
Małgorzata Tenerowicz - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
pokój nr 12A
tel. 18 35 51 284

Maria Kuźniarska-Pęczek - zastępca kierownika
e-mail: [email protected]
pokój nr 11A
tel. 18 35 51 256
Anna Musiał
Ewa Znamirowska

pokój nr 8A
tel. 18 35 51 257
Beata Załęska
pokój nr 9A
tel. 18 35 51 279
e-mail: Ewidencji Ludności: [email protected]
Leokadia Pawłowskapokój nr 7A
tel. 18 35 51 278
Erwin Duszae-mail: [email protected]
pokój nr 7A
tel. 18 35 51 278

STRAŻ MIEJSKA

Do zadań Straży Miejskiej należy w szczególności ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego
Siedziba Straży Miejskiej:
ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice
tel. 18 35 51 288, 18 35 36 200

Wojciech Pietrusza - Komendant Straży Miejskiej
pokój nr 302A
tel. 18 35 51 288
e-mail: [email protected]

Edyta Dobek
e-mail: [email protected]
Paweł Paszyński
pokój nr 303A
tel. 18 35 51 288
Daniel Gazda
Sławomir Habel
Tomasz Jeleń
Jan Lisowicz
Grzegorz Skórski
Artur Filus
Piotr Kurowski
Maciej Myśliwy

WYDZIAŁ KSIĘGOWOŚCI FINANSOWO-PODATKOWEJ

Wydział Księgowości Finansowo-Podatkowej, odpowiada za całokształt spraw finansowych i księgowych urzędu, w tym obsługę budżetu miasta oraz realizację zadań organu podatkowego, jakim jest burmistrz miasta Gorlice.

Edyta Szilder - kierownik Wydziału
e-mail: [email protected]
pokój nr 103B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 211

DZIAŁ PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH

Elżbieta Dyląg-Okrzos - koordynator Działu
e-mail: [email protected]
Dorota Gubała
e-mail: [email protected]
pokój nr 102B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 248

Anna Bilińska
e-mail: [email protected]
Aneta Żelazko
e-mail: [email protected]
pokój nr 102B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 255

Bogdan Kozień
e-mail: [email protected]
Mirosław Żelazko
e-mail: [email protected]
pokój nr 101B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 254

Piotr Bedryło
e-mail: [email protected]
Daniel Dąbrowski
e-mail: [email protected]
pokój nr 311A
tel. 18 35 51 262

DZIAŁ FINANSOWO-BUDŻETOWY

Katarzyna Madej - główny księgowy
e-mail: [email protected]
Agnieszka Wal
e-mail: [email protected]
pokój nr 106B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 240

Ewa Kamińska-Wacek
e-mail: [email protected]
Bartosz Wszołek
e-mail: [email protected]
pokój nr 106B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 239

Wojciech Nowak
e-mail: [email protected]
Monika Krzysztoń
e-mail: [email protected]
Jadwiga Przybycień
e-mail: [email protected]
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
pokój nr 104B
tel. 18 35 51 234

Ryszarda Przybycień
e-mail: [email protected]
pokój nr 107B
segment B, I piętro (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 241

Marta Tabaj
e-mail: [email protected]
pokój nr 1A, Kasa
tel. 18 35 51 236

BIURO INFORMACJI I PROMOCJI

Biuro Informacji i Promocji, przygotowuje i realizuje politykę informacyjną oraz promocyjną miasta oraz zapewnia warunki rozwoju kontaktów miasta z zagranicą tj. prowadzi sprawy związane z merytoryczną oraz logistyczną organizacją współpracy międzynarodowej miasta.

e-mail Biura: [email protected]

Marcin Gugulski - koordynator Biura
e-mail: [email protected]
pokój nr 214A
tel. 18 35 51 272

Teodor Włosek
e-mail: [email protected]

Natalia Pacana-Roman
e-mail: [email protected]

Monika Orchel
e-mail: [email protected]
pokój nr 213A
tel. 18 35 51 273

Piotr Wielgus
e-mail: [email protected]

Justyna Bąk
e-mail: [email protected]
Pawilon Historii Miasta
tel. 18 35 51 280
e-mail Pawilonu: [email protected]

BIURO AUDYTU I KONTROLI

Do zakresu działania Biura Audytu i Kontroli należą sprawy z zakresu audytu wewnętrznego, kontroli organizacyjno-prawnej, operacyjnej i finansowej urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych, wspieranie burmistrza w sprawowaniu nadzoru właścicielskiego oraz kontroli zarządczej. Do zadań biura należy również realizacja zadań związanych z załatwianiem skarg i wniosków.

Tadeusz Zachwieja
e-mail: [email protected]
Sylwia Małecka
e-mail: [email protected]
pokój nr 10A
tel. 18 35 51 219

BIURO WSPARCIA RODZIN

e-mail Biura: [email protected]

ŚWIADCZENIA RODZINNE, FUNDUSZ ALIMENTACYJNY, PROGRAM "DOBRY START",

Anna Stachnik - koordynator
e-mail: [email protected]
pokój nr 5B
segment B (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 238

Sylwia Urzędowska
e-mail: [email protected]

Krzysztof Mosoń
e-mail: [email protected]
pokój nr 6B
segment B (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 264

Danuta Wszołek
e-mail: [email protected]

Patrycja Urzędowska
e-mail: [email protected]
pokój nr 4B
segment B (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 267

Łukasz Igielski
e-mail: [email protected]
Marek Górski
e-mail: [email protected]

Bożena Wiśniewska
Justyna Gazda

pokój nr 3B
segment B (budynek byłej szkoły nr 2, wejście od dziedzińca Urzędu)
tel. 18 35 51 275

BIURO FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH

Do zakresu działania Biura Funduszy Zewnętrznych należy koordynacja zadań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych oraz rozliczaniem i monitorowaniem projektów realizowanych przy udziale środków zewnętrznych.

e-mail Biura: [email protected]

Jolanta Hajduk - koordynator Biura
e-mail: [email protected]
Katrzyna Rassem
e-mail: [email protected]
pokój nr 209 A
tel. 18 35 51 237
tel. 18 35 51 230

Magdalena Bajorek-Wrona
e-mail: [email protected]
pokój nr 209 A
tel. 18 35 51 291

BIURO BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Do zakresu działania Biura należą sprawy z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych i ochrony ludności oraz ochrony informacji, w tym informacji niejawnych oraz danych osobowych. Biuro wspiera Burmistrza w wykonywaniu funkcji Szefa Obrony Cywilnej Miasta Gorlice.

Jan Kaszczak
e-mail: [email protected]
Katarzyna Walczy
e-mail: [email protected]
pokój nr 301 A
tel. 18 35 51 277

FLESZ - Turystyka kosmiczna nie taka kolorowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gorlice.naszemiasto.pl Nasze Miasto