Celem warsztatów jest nabycie przez rzecznika konsumentów niezbędnej wiedzy w zakresie wadliwości towaru oraz usługi na gruncie polskiego prawa cywilnego i w świetle dyrektyw unijnych, a także w zakresie odpowiedzialności za wadę towaru lub usługi oferowanych klientowi.
Podczas warsztatów będą także poruszane zagadnienia związane z odpowiedzialnością producenta, sprzedawcy i usługodawcy za wadę towaru lub usługi oraz kwestie związane z dochodzeniem roszczeń, których przyczyną jest wadliwość towaru lub usługi zaoferowanej konsumentowi.
Warsztaty prowadzi Mariusz Trela sędzia z Torunia. Obecni są także prezes Krzysztof Podgórski i wiceprezes Elżbieta Słogucka-Krupa ze Stowarzyszenia Rzeczników Konsumentów. Stowarzyszenie wraz ze Starostwem Powiatowym w Gorlicach jest organizatorem warsztatów.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?