- Kandydaci ubiegający się o to stanowisko muszą spełniać określone przepisami wymagania. Wśród nich jest między innymi obywatelstwo polskie, korzystanie z pełni z praw publicznych, niekaralność, ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe. Ponadto kandydat powinien mieć co najmniej trzyletnią praktykę w księgowości, Dotychczas nie mieliśmy etatu głównego księgowego. Taki etat został utworzony i dlatego też ogłoszono nabór - informuje nas starszy kapitan Dariusz Surmacz, rzecznik prasowy KP PSP w Gorlicach.
Kandydat powinien także mieć doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej oraz posiadać znajomość ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej i o służbie cywilnej.
- Do jego zadań będzie należało m.in. prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i urzędem skarbowym czy opracowywanie i nadzór nad realizacją planu finansowego komendy - dodaje rzecznik Surmacz
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie komendy lub listownie z dopiskiem "Oferta pracy na stanowisko głównego księgowego w KP PSP w Gorlicach" na adres: Komenda Powiatowa PSP w Gorlicach, ul. 11 Listopada 84, 38-300 Gorlice do 30 stycznia do godziny 15.30.
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?