- Pomocne dla mieszkańców będą dostępne zarówno w biurze, jak i w internecie formularze, które będzie można przesłać także poprzez internet. Również drogą elektroniczną mieszkaniec będzie powiadamiany o stanie załatwienia sprawy, koniecznych uzupełnieniach wniosku czy terminie odbioru dokumentu końcowego. Przewiduje się uruchomienie sześciu stanowisk wyposażonych w system komputerowy, połączony z serwerem urzędu - tłumaczy Jakub Krzyszycha, rzecznik prasowy UM w Gorlicach.
W biurze będzie można załatwić sprawy z zakresu działalności gospodarczej, ewidencji ludności, planowania przestrzennego czy sprawy podatkowe.
- Powstanie Biura Obsługi zdecydowanie ułatwi mieszkańcom Gorlic korzystanie z usług administracji miejskiej. Znikną bariery architektoniczne, bez problemów sprawy w urzędzie będą mogły załatwiać osoby starsze czy niepełnosprawne. Co ważne, nie będzie również problemów z szukaniem właściwego urzędnika czy pokoju. Mieszkańcy kierować się będą do stanowisk w pomieszczeniach na parterze utworzonych specjalnie w celu szybkiej i sprawnej obsługi klienta - komentuje burmistrz Witold Kochan.
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Urwali psu głowę! Usłyszeli wyrok
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?