- Zakończyliśmy już nabór kandydatów do służby w KP PSP w Gorlicach na stanowisko stażysty, docelowo ratownika-kierowcy na lata 2012 - 2013. Do ewentualnego przyjęcia do służby zakwalifikowało się 18 kandydatów. Kandydaci będą przyjmowani do służby w miarę posiadanych etatów. A obecnie jesteśmy w trakcie naboru na stanowisko stażysty w sekcji do spraw organizacyjno-kadrowych - informuje st.kpt. Dariusz Surmacz, rzecznik prasowy KP PSP Gorlice.
Kandydaci do służby w PSP muszą m.in posiadać obywatelstwo polskie, być niekaranym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i korzystać z pełni praw publicznych. Kandydaci ponadto muszą między innymi - posiadać prawo jazdy kat. B, ukończone studia wyższe o kierunkach lub specjalnościach: zarządzanie kadrami, przedsiębiorstwem, zasobami ludzkimi, prawo lub administracja oraz posiadać doświadczenie zawodowe minimum trzyletnie na stanowisku kadrowym.
Podania i curriculum vitae, z kopią dowodu osobistego, kopią prawa jazdy, oświadczeniem o niekaralności i posiadaniu pełni praw publicznych, oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie swoich danych osobowych, kopią dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe należy składać osobiście w sekretariacie tutejszej komendy lub listownie - na adres Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach, ul. 11 Listopada 84, 38-300 Gorlice - dodaje rzecznik.
Zatrudniona osoba będzie pracowała w wymiarze pełnego etatu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?